Toggle Nav
/ verkkokauppa
Sis. ALV:n

Hei, onko sinulla kysyttävää?

Olet oikeassa paikassa. Usein kysytyt kysymykset -osio (FAQ) on usein nopein tapa löytää vastaus ja saada apua. Asiakaspalvelutiimimme pyrkii vastaamaan sähköposteihin 24 tunnin kuluessa, lukuun ottamatta viikonloppuja ja loma-aikoja. Asiakaspalvelun puhelinnumero on 020 770 88 70 ja sähköposti asiakaspalvelu.agro@lantmannen.com. Se palvelee arkisin kello 8.00 – 16.00.

Verkkokaupan LM²-käyttäjätili

Miten kirjaudut verkkokauppaan?
Klikkaa verkkokaupan oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu sisään" -painiketta. Kirjautuminen vie sinut Lantmännen Agron LM²-palveluun ja käytät kirjautumisen jälkeen verkkokauppaa yksilöidyllä käyttäjäkokemuksella. 

Onko minun pakko kirjautua verkkokauppaan?
Ei ole. Ostoksia voi tehdä ja maksaa helposti eri maksutavoilla eikä sitä varten tarvitse olla Lantmännen Agron asiakas. Henkilökohtaisesta profiilista on kuitenkin paljon etua. Kun kirjaudut sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi, pääset tarkastelemaan kaikkia tilauksiasi. Omalla sivullasi näet tilauksesi tilan ja tilaushistoriasi ja voit käyttää tilauslistan luontiominaisuutta. Kirjautuneena sinulla on myös mahdollisuus ostaa useampia tuotteita verkkokaupan valikoimasta. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja tule Lantmännen Agron asiakkaaksi!

Miten salasana vaihdetaan?
Mene ”Oma profiili” -sivulle LM²-palvelussa. Löydät sieltä ”Vaihda salasana” -valinnan. Sinun pitää olla kirjautuneena päästäksesi sivulle.

Miten käyttäjätietoja muutetaan?
Käyttäjätietojen päivittämistä varten sinun täytyy kirjautua LM²-palveluun verkkokaupan oikeasta yläkulmasta painamalla "Kirjaudu sisään" tai suoraan osoitteessa lm2.lantmannen.fi. Painamalla LM²-palvelussa avatar-kuvaketta oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Tilini" pääset omiin asetuksiin. Siellä voit muuttaa sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, tarkastella tilauksiasi sekä lisätä tiliisi uusia käyttäjiä ja hallinnoida muita tilisi käyttäjiä. Voit myös päivittää salasanasi ja vaihtaa toimitusosoitteen. Myös siilotiedot voit lisätä täällä.

LM² - maatalousyrittäjien työkalu

Mikä on LM²?
LM²-extranet on Lantmännen Agron maatalousyrittäjille suunniteltu suljettu työkalu. Pääset kirjautumaan sinne omilla henkilökohtaisille tunnuksillasi. LM²-palvelussa voit muuttaa sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, tarkastella tilauksiasi sekä lisätä tiliisi uusia käyttäjiä ja hallinnoida muita tilisi käyttäjiä. Voit esimerkiksi antaa tilasi työntekijöille mahdollisuuden tehdä verkkokauppatilaukset. Tulevaisuudessa kehitämme LM²-palvelua ja tuomme sinne maatalousyrittäjiä hyödyttäviä verkkopalveluita.

Miten pääsen LM²-palveluun?
Kirjaudu osoitteessa lm2.lantmannen.fi. Pääset kirjautumaan sisälle henkilökohtaisella sähköpostilla ja salasanalla, jotka ovat liitetty omistamaasi yritykseen tai yritykseen jonka työntekijä olet. Yrityksen tulee olla Lantmännen Agron asiakas saadaksesi LM²-tunnukset. 

Mitä eroa on Lantmännen Agron tiliasiakkuudella ja LM²-tunnuksilla?
Jotta voit saada verkkokauppaan LM²-tunnukset sinun tulee olla Lantmännen Agron asiakas. Hae ensin Lantmännen Agron tiliasiakkaaksi ja sen jälkeen voit rekisteröityä LM²-käyttäjäksi. Tämän jälkeen voit esimerkiksi tehdä ostoksia verkkokaupassa laajemmalla valikoimalla ja omilla ostoehdoilla.

Miten voin antaa verkkokaupan käyttöoikeuksia yritykseni muille työntekijöille?
Pystyt antamaan eri tason käyttöoikeuksia LM²-palvelun puolella. Pääset sinne suoraan tästä linkistä tai klikkaamalla kirjautuneena yläreunasta oman kuvakkeen kohdalta "Tilini"-linkkiä. Voit lisätä yrityksellesi "käyttäjiä" joille voit antaa halutun oikeustason esimerkiksi verkkokaupan ostoihin. Lue lisää ohjeita LM²-palvelusta.

Mitä eroa on LM²-palvelulla ja verkkokaupalla?
Lantmännen Agron verkkokauppa on osa LM²-palvelua.

Verkkokaupan valikoima

Ovatko kaikki teidän tuotteenne nähtävissä ja ostettavissa verkkokaupassa?
Koko verkkokaupan valikoima on aina nähtävillä. Jotkin tuotteet edellyttävät kirjautumista, jotta hinta näkyy ja tilauksen voi tehdä. Näitä ovat esimerkiksi irtorehut. Eikö sinulla ole verkkokaupan käyttäjätiliä? Täältä pääset lukemaan ohjeet sen luomiseen.

Miksi verkkokaupassa on vain rehuja?
Tuomme verkkokaupan ensimmäisessä vaiheessa tarjolle omien tehtaiden rehuvalikoiman. Jatkossa tulemme laajentamaan valikoimaa. Voit selata muita tuotteita Lantmännen Agron verkkosivuilla valitsemalla "Tuotteet".

Täytyykö minun olla Lantmännen Agron asiakas, jos haluan tehdä ostoksia verkkokaupassa?
Ei tarvitse. Ostoksia voi tehdä ja maksaa helposti eri maksutavoilla eikä sitä varten tarvitse olla Lantmännen Agron asiakas. Henkilökohtaisesta profiilista on kuitenkin paljon etua. Kun kirjaudut sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi, pääset tarkastelemaan kaikkia tilauksiasi. Omalla sivullasi näet tilauksesi tilan ja tilaushistoriasi ja voit käyttää tilauslistan luontiominaisuutta. Kirjautuneena sinulla on myös mahdollisuus ostaa useampia tuotteita verkkokaupan valikoimasta. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja tule Lantmännen Agron asiakkaaksi!

Verkkokaupan toiminnot

Mitä ovat Hankintalistat?
Voit tehdä omista yleisimmistä tilauksistasi erilaisia listoja, jotka sinun on helppo tilata jatkossa uudestaan. Tuotteen kohdalla näet painikkeen "Lisää hankintalistalle" jos voit lisätä tuotteen olemassaolevalle tai uudelle listalle. Voit poistaa ja lisätä tuotteita myös tilausvaiheessa. Hankintalistat ovat näkyvissä vain kirjautuneille käyttäjille. 

Miten Pikatilaus toimii?
Pikatilaus-sivulla voit lisätä tuotteita nopeasti ja helposti ostoskoriin pelkällä tuotenimellä tai tuotenumerolla. Jos sinulla on olemassa lista tuotenumeroista voit myös helposti kopioida sen kenttään. Rehujen tilaaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa!

Mitä internet-selainta voin käyttää?
Suosittelemme käyttämään jotain seuraavista selaimista: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari tai Edge. Internet Explorer -selaimessa verkkosivuston kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi halutulla tavalla.

Verkkokauppatilaus

Miten voin muuttaa siilotietoni?
Siilotiedot ovat tärkeä osa irtorehujen toimitusta. Voit muokata maatilasi siilotiedot LM²-palvelussa valitsemalla oman yritysprofiilisi takaa "Hallitse toimitusosoitetta".

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Lähetämme tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen muutaman minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä. Kirjautuneena käyttäjänä näet tilaukset myös ostohistoriastasi. Epäiletkö teknistä vikaa? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko seurata tilaustani?
Voit seurata tilaustasi käyttäjätilisi kautta. Tilaushistoria-kohdasta löydät luettelon tilauksistasi.

Voinko tilata verkkokaupasta ja noutaa myymälästä?
Tällä hetkellä Click & Collect -toimitustapa ei ole mahdollinen. Kehitämme verkkokauppaa kuitenkin jatkuvasti.

Kuinka kauan kestää, ennen kuin saan tavarani?
Rehutilauksia koskeva normaali toimitusaika on tuotteesta riippuen 3-10 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Saat tekstiviestin, kun toimitus on tulossa. Katso täydelliset toimitusehdot, kuluttaja-asiakkaille ja yritysasiakkaille)

Mistä tiedän, onko tuotetta saatavilla?
Tuotesivulla on värimerkintä tuotteen saatavuudesta. Hintatietojen yhteydessä lukee vihreällä värillä "varastossa" tai oranssilla "loppu varastosta".

Mistä tiedän, että teillä on varastossa pyytämäni määrä tuotetta?
Ostoskorissa oleva tilattu määrä tarkistetaan automaattisesti Lantmännen Agron varastosaldosta.

Millaiset toimituskulut teillä on?
Toimituskulujen summa riippuu tilauksen määrästä ja etäisyydestä. Verkkokauppa laskee toimitusmaksun kassalla. Hevosrehuilla toimitus on maksuton kun tilaat yli kaksi pientä säkkiä.

Voinko muuttaa tilaustani?
Tehty tilaus voidaan peruuttaa, ellei sitä ole ehditty käsitellä. Ota yhteyttä Lantmännen Agron asiakaspalveluun mahdollisimman pian, jos haluat päivittää tilauksesi.

Palautukset ja reklamaatiot

Olen saanut väärän tuotteen. Mitä teen?
Ostajan on tarkastettava toimituksen tilauksenmukaisuus tuotteen vastaanottamisen yhteydessä. Jos tuote ei vastaa tilausta, tulee siitä ilmoittaa välittömästi Lantmännen Agron asiakaspalveluun ja sopia mahdollisesta hyvityksestä,

Apua! Minulle on toimitettu rikkinäinen tuote! Mitä teen?
Onko toimitettu tuote rikki tai pilaantunut? Näin käy hyvin harvoin. Pahoittelumme siitä, että tilanne osui kohdallesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka auttaa reklamaation tekemisessä.

Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka auttaa palautuksen tekemisessä. Palautus ei ole mahdollinen kaikille tuotteille.