/ Tuotteet
Sis. ALV:n

Onko sinulla kysyttävää?

Löydät täältä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

Verkkokaupan LM²-käyttäjätili

Miten kirjaudun verkkokauppaan?
Klikkaa verkkokaupan oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu sisään" -painiketta. Kirjautuminen vie sinut Lantmännen Agron LM²-palveluun. Jos et ole vielä aktivoinut tunnuksia tai haluat Lantmännen Agron tiliasiakkaaksi, katso ohjeet rekisteröitymiseen täältä.

Onko minun pakko kirjautua verkkokauppaan?
Ei ole. Henkilökohtaisesta profiilista on kuitenkin paljon etua. Kun kirjaudut sisään, pääset tarkastelemaan tekemiäsi tilauksia "Omat tilaukset" -kohdassa. Saat käyttöön myös Lantmännen Agron digitaalisia palveluita. Kirjautuneena sinulla on myös mahdollisuus ostaa useampia tuotteita verkkokaupan valikoimasta, kuten irtorehuja. Lisäksi voit tallentaa tuotteita hankintalistoille, joiden avulla uusintatilauksen tekeminen on helppoa ja nopeaa. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja tule Lantmännen Agron asiakkaaksi!

Miten salasana vaihdetaan?
Mene ”Tilini” -sivulle LM²-palvelussa. Löydät sieltä ”Vaihda salasana” -valinnan. Sinun pitää olla kirjautuneena päästäksesi sivulle.

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?

Mene lm2.lantmannen.fi ja paina "Unohtuiko salasanasi?". Saat sähköpostiisi viestin uuden salasanan asettamisesta.

Miten käyttäjätietoja muutetaan?
Käyttäjätietojen päivittämistä varten sinun täytyy kirjautua LM²-palveluun verkkokaupan oikeasta yläkulmasta painamalla "Kirjaudu sisään" tai suoraan osoitteessa lm2.lantmannen.fi. Painamalla LM²-palvelussa avatar-kuvaketta oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Tilini" pääset omiin asetuksiin. Siellä voit muuttaa sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, tarkastella tilauksiasi sekä lisätä tiliisi uusia käyttäjiä ja hallinnoida muita tilisi käyttäjiä. Voit myös päivittää salasanasi ja vaihtaa toimitusosoitteen. Myös siilotiedot voit lisätä täällä.

LM² - maatalousyrittäjien työkalu

Mikä on LM²?
LM² on Lantmännen Agron maatalousyrittäjille suunniteltu työkalu. Pääset kirjautumaan sinne omilla henkilökohtaisille tunnuksillasi. LM²-palvelussa voit muuttaa sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, tarkastella tilauksiasi sekä lisätä tiliisi uusia käyttäjiä ja hallinnoida muita tilisi käyttäjiä. Voit esimerkiksi antaa tilasi työntekijöille mahdollisuuden tehdä verkkokauppatilaukset. Palvelusta löydät myös digitaaliset palvelumme ja ajankohtaisia uutisia. Kehitämme LM²-palvelua jatkuvasti ja tuomme sinne uusia maatalousyrittäjiä hyödyttäviä palveluita.

Miten pääsen LM²-palveluun?
Kirjaudu osoitteessa lm2.lantmannen.fi. Pääset kirjautumaan henkilökohtaisella sähköpostilla ja salasanalla, jotka on liitetty omistamaasi yritykseen tai yritykseen, jonka työntekijä olet. Yrityksen tulee olla Lantmännen Agron asiakas. Jos et ole vielä aktivoinut tunnuksia, katso ohjeet täältä

Mitä eroa on Lantmännen Agron tiliasiakkuudella ja LM²-tunnuksilla?
Jotta voit saada verkkokauppaan LM²-tunnukset sinun tulee olla Lantmännen Agron asiakas. Hae ensin Lantmännen Agron tiliasiakkaaksi ja sen jälkeen voit rekisteröityä LM²-käyttäjäksi. Tämän jälkeen voit esimerkiksi tehdä ostoksia verkkokaupassa laajemmalla valikoimalla ja omilla ostoehdoilla.

Miten voin antaa verkkokaupan käyttöoikeuksia yritykseni muille työntekijöille?
Pystyt antamaan eri tason käyttöoikeuksia LM²-palvelun puolella. Pääset sinne suoraan tästä linkistä tai klikkaamalla kirjautuneena yläreunasta oman kuvakkeen kohdalta "Tilini"-linkkiä. Voit lisätä yrityksellesi "käyttäjiä" joille voit antaa halutun oikeustason esimerkiksi verkkokaupan ostoihin. Lue lisää ohjeita LM²-palvelusta.

Mitä eroa on LM²-palvelulla ja verkkokaupalla?
Lantmännen Agron verkkokauppa on osa LM²-palvelua.

Verkkokaupan valikoima

Ovatko tuotteenne nähtävissä ja ostettavissa verkkokaupassa?
Koko verkkokaupan valikoima on aina nähtävillä. Joidenkin tuotteiden, kuten irtorehujen ostaminen ja tarkempien tietojen näkeminen edellyttää kirjautumista. Eikö sinulla ole verkkokaupan käyttäjätiliä? Täältä pääset lukemaan ohjeet sen luomiseen.

Miksi verkkokaupassa on vain rehuja?
Verkkokaupan valikoima on keskittynyt rehuihin ja nautatila-asiakkaiden palveluihin. Voit selata muiden tuotteiden valikoimaa Tuotekatalogissa ja pyytää tarjouksen lähimmältä kaupalta. 

Täytyykö minun olla Lantmännen Agron asiakas, jos haluan tehdä ostoksia verkkokaupassa?
Ei tarvitse. Ostoksia voi tehdä ja maksaa helposti eri maksutavoilla eikä sitä varten tarvitse olla Lantmännen Agron asiakas. Henkilökohtaisesta profiilista on kuitenkin paljon etua. Kun kirjaudut sisään, pääset tarkastelemaan tekemiäsi tilauksia "Omat tilaukset" -kohdassa. Saat käyttöön myös Lantmännen Agron digitaalisia palveluita. Kirjautuneena sinulla on myös mahdollisuus ostaa useampia tuotteita verkkokaupan valikoimasta, kuten irtorehuja. Lisäksi voit tallentaa tuotteita hankintalistoille, joiden avulla uusintatilauksen tekeminen on helppoa ja nopeaa. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja tule Lantmännen Agron asiakkaaksi!

Verkkokaupan toiminnot

Mitä ovat Hankintalistat?
Voit tallentaa omista tilauksistasi erilaisia hankintalistoja, joiden avulla sinun on helppo tilata samat tuotteet jatkossa uudestaan. Tuotteen kohdalla näet painikkeen "Lisää hankintalistalle" jos voit lisätä tuotteen olemassaolevalle tai uudelle listalle. Voit poistaa ja lisätä tuotteita myös tilausvaiheessa. Hankintalistat ovat näkyvissä vain kirjautuneille käyttäjille ja ne ovat käyttäjäkohtaisia. 

Miten Pikatilaus toimii?
Pikatilaus-sivulla voit lisätä tuotteita nopeasti ja helposti ostoskoriin pelkällä tuotenimellä tai tuotenumerolla. Jos sinulla on olemassa lista tuotenumeroista voit myös helposti kopioida sen suoraan kenttään. 

Mitä internet-selainta voin käyttää?
Suosittelemme käyttämään jotain seuraavista selaimista: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari tai Edge. Internet Explorer -selaimessa verkkosivuston kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi halutulla tavalla.

Verkkokauppatilaus

Miten voin muuttaa siilotietojani?
Siilotiedot ovat tärkeä osa irtorehujen toimitusta. Voit muokata maatilasi siilotiedot LM²-palvelussa valitsemalla oman yritysprofiilisi takaa "Hallitse toimitusosoitetta".

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Lähetämme tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen muutaman minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä. Kirjautuneena käyttäjänä näet tilaukset myös ostohistoriastasi. Etkö saanut tilausvahvistusta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko seurata tilaustani?
Voit seurata tilaustasi käyttäjätilisi kautta. Tilaushistoria-kohdasta löydät luettelon tilauksistasi.

Voinko tilata verkkokaupasta ja noutaa myymälästä?
Tällä hetkellä myymälänouto ei ole mahdollinen. Kehitämme verkkokauppaa kuitenkin jatkuvasti.

Kuinka kauan kestää, ennen kuin saan tavarani?
Rehutilauksia koskeva normaali toimitusaika on tuotteesta riippuen 3-10 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Saat tekstiviestin, kun toimitus on tulossa. Katso täydelliset toimitusehdot, kuluttaja-asiakkaille ja yritysasiakkaille.

Mistä tiedän, onko tuotetta saatavilla?
Tuotesivulla on värimerkintä tuotteen saatavuudesta. Hintatietojen yhteydessä lukee vihreällä värillä "varastossa" tai punaisella "loppu varastosta".

Mistä tiedän, että teillä on varastossa pyytämäni määrä tuotetta?
Ostoskorissa oleva tilattu määrä tarkistetaan automaattisesti Lantmännen Agron varastosaldosta.

Millaiset toimituskulut teillä on?
Toimituskulujen summa riippuu tilauksen määrästä ja toimituksen etäisyydestä. Verkkokauppa laskee toimitusmaksun kassalla. Norra hevosrehuilla toimitus on maksuton kun tilaat vähintään kaksi säkkiä.

Voinko muuttaa tilaustani?
Tehty tilaus voidaan peruuttaa, ellei sitä ole ehditty käsitellä. Ota yhteyttä Lantmännen Agron asiakaspalveluun mahdollisimman pian, jos haluat päivittää tilauksesi.

Palautukset ja reklamaatiot

Olen saanut väärän tuotteen. Mitä teen?
Ostajan on tarkastettava toimituksen tilauksenmukaisuus tuotteen vastaanottamisen yhteydessä. Jos tuote ei vastaa tilausta, tulee siitä ilmoittaa välittömästi Lantmännen Agron asiakaspalveluun ja sopia mahdollisesta hyvityksestä.

Apua, minulle on toimitettu rikkinäinen tuote! Mitä teen?
Onko toimitettu tuote rikki tai pilaantunut? Näin käy hyvin harvoin. Pahoittelemme, että tilanne osui kohdallesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme reklamaation tekemisessä.

Miten toimin jos haluan palauttaa tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme auttaa palautuksen tekemisessä, mikäli tuote on mahdollista palauttaa.

Etkö löytänyt vastausta?

Ei hätää, asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse ja sähköpostilla.
Asiakaspalvelun puhelinnumero on 020 770 8870 (ma–pe kello 8–16) ja sähköposti asiakaspalvelu.agro@lantmannen.com. Vastaamme sähköposteihin arkisin 24 tunnin kuluessa.