Toggle Nav
/ verkkokauppa
Sis. ALV:n

Palautukset ja reklamaatiot

  • Jos kadut ostostasi tai toimitetussa tuotteessa on vikaa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluun. Ilmoita selkeästi tilausnumero ja tuotenumero tuotteesta, jonka haluat palauttaa tai josta haluat reklamoida.
  • Reklamaatio tulee tehdä mahdollisimman pikaisesti. Kuluttaja-asiakkaiden on tehtävä reklamaatio viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta ja yritysasiakkaiden viimeistään kolmen (3) vuorokauden kuluessa. 
  • Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeet tuotteen palauttamista varten. Ohjeet vaihtelevat tuotteen koon ja muiden olosuhteiden mukaan.
  • Lisätietoja palautusoikeudesta ja reklamaatioista löytyy yleisistä myyntiehdoista yritysasiakkaille ja yleisistä myyntiehdoista kuluttaja-asiakkaille.