Palautukset ja reklamaatiot
- Jos kadut ostostasi tai toimitetussa tuotteessa on vikaa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluun. Ilmoita selkeästi tilausnumero ja tuotenumero tuotteesta, jonka haluat palauttaa tai josta haluat reklamoida.
- Reklamaatio tulee tehdä mahdollisimman pikaisesti. Kuluttaja-asiakkaiden on tehtävä reklamaatio viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta ja yritysasiakkaiden viimeistään kolmen (3) vuorokauden kuluessa.
- Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisäohjeet tuotteen palauttamista varten. Ohjeet vaihtelevat tuotteen koon ja muiden olosuhteiden mukaan.
- Lisätietoja palautusoikeudesta ja reklamaatioista löytyy yleisistä myyntiehdoista yritysasiakkaille ja yleisistä myyntiehdoista kuluttaja-asiakkaille.

